valborg.

Denna dag blev inte som jag hade tänkt. Jag hade tänkt att vara med en, men denna personen kunde inte . Så nu sitter man här själv och har inget att göra. Nu är jag ensam hemma . Men det är ganska skönt också. Blir väll att lägga sig tidigt i dag då. Är jätte trött . Har inte sovit tillräckligt mycket. I går hade jag nationellt prov i engelska . Det gick ju som jag hade förväntat mig dåligt som bara den .På idrotten hade vi teoriprov som jag inte hade övat på någonting . Men det gick bra endå.Får i alla falll inte ig på det . Sen hände det inge mer utom att jag var på kupolen en stund, Ute och gick och satt vid datorn en stund . Sen så gick jag och lade mig, för jag var jätte trött .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0