7 juli

idag har jag varit på kupolen . köpte påfylldning till min mobil så att jag kan smsa gratis till telia och 3 .
På kupolen träffade jag sofia  en stund innan jag skulle åka hem .

jag  är inte den person som alla kollar på och tycker att man är jätte snygg.men jag är inte den fulaste personen heller .
Det finns bara en av migJag är nöjd över den jag är. Även om  jag inte mår så himla bra just nu . Det ska bli ändring på detta. Jag bryr mig inte om om ni snackar skit bakom ryggen på mig. Om ni inte har något annat för er så gör det då . vadfan skaffa ett liv . jag bryr mig inte längre bara så att ni vet det.Jag mådde kasst ett tag men det ska inte hindra mig från att leva mitt liv. även fast det inte är det bästa livet man kan ha. Ska göra så att det blir bättre. Det får ta Den tiden det tar.

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är bra att du är stark vännen.. jag står vid din sida :) <3

2009-07-16 @ 16:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0