1 juni 07:25

jag vaknade klockan halv 6 i morse för det var så himla varmt i mitt rum. då gick jag upp och ficksade mig för det är ju dags för skola idag igen . Nu är det bara en vecka kvar sen så är det sommarlov . fan vad skönt det ska bli ,är så trött på skolan nu . Nu sitter jag i skolan halv 8 på morgonen och väntar på att någon ska komma . det är ju helt dött här , idag efter skolan blir det kanske kupolen om jag orkar ,eller så blir det att åka hem och plugga . får se hur det blir med denna sak .  uppdaterar mer sen i kväll . ha det så bra så länge.


Kommentarer
Postat av: bellah

asså jag vetinte hur man svarar på kommentarer , men jag lever juh iaf , (:

2009-06-01 @ 21:36:07
URL: http://ehekattjeavel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0