27 juni

Idag när jag vaknade var det jätte varmt ute,solen var framme och det var inte ett ända moln på himlen .
Då bestämmde jag mig för att gå ut och sola lite . När jag lågg ute och solade ringde sofia . Hon ville att vi skulle åka till hemtjärn och bada lite ,så hon kom till bäsna . Då cyklade vi till hemtjärn . Det var första gången jag badade ute detta år.
värsta badkrukan jag vart detta år då . förra året badade jag i början av juni.
Efter vi hade badat åkte vi hem till mig och kollade på film och åt chips filmen vi såg hette wallander hämnden ,den var inte den bästa filmen jag har sett med kurt . men det gick att se. Nu har sofia åkt hem så nu sitter jag här vid datorn och kollar runt lite. På tisdag blir det kanske att cykla till blge med sofia . Vi får se om det blir så eller inte .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0