4juni

kära läsare nu har ajg inte skrivit på ett tag . men jag har inte haft tid med det .

igår var det en slapp dag . dagen började med att åka till skolan till klockan nio. sen så lyssnade våran klass på en föreläsning . Efter förelösningen hade vi prov på 1800talet som gick sådär . jag skrev i alla fall en uppsats om det.
efter att vi hade haft prov fick vi sluta för dagen . jag stannade kvar ens tund i skolan och spelade kort med några i bf2b. vid ett gick jag till kupolen . där mötte jag ida . efter en stund kom anna och terese . sen så flumade vi runt på kupolen några timmar. sen så åkte anna hem. då var det bara jag terese och ida kvar. sen blev det att gå till min faster . det var tur att man hade sällskap en bit i allafall.

torsdag . denna dagen började med att vi hade bf. på denna lektion lekte vi massa lekar. efter denna lektion hade vi matte . på denna lektionen körde vi en llek som heter maffian . efter det hade vi lunch. på sucens lektion hade vi utvärderingar och betyg samtal . jag fick vg,g,g,g och g i bf. och nu är jag hemma och lyssnar på musik och kollar runt på bdb. ska snart äta lite och ta en varm dusch . i morgon har jag sommar lov . fan vad skönt det ska bli att bara få ta det lugnt och sola och bada.

ha det bra så länge. skriver i morgon om jag har tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0