sommarlov:)

lilljekvistaparken


gårdagen var en bra dag till att börja med . kom till skolan klockan halv nio . då hade vi avsluning . efter avslutningen gick jag och therese till donken . sen så gick vi tillbaka till skolan för att kolla på studenterna efter ett tag kastade dom ut oss, så då gick jag therese och joanna til kupolen ingen . klockan elva kom far och hämtade mig . efter några timmar åkte jag tillbaka till borlänge . jdet blev att gå hem till therese med johanna och therese . efter det bar vi väg till kupolen en snabbis och åt på kupolen . sen blev det att dra iväg till lilljekvistparken . det började väll ganska bra.,ända till på slutet när det bara var jag och ida som inte vara fulla. Det hände aldelles för mycket på denna dagen . hoppas att det gick bra för dig therese . känner mig så dum när jag inte földe med till sjukhuset. men det var rätt så kul endå . tackar för denna dagen tjejer..

Kommentarer
Postat av: Nikolina

åh glad jag blir :) tack så mycket!

2009-06-06 @ 22:31:09
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: linnea

svar: tack så mkt =)

2009-06-13 @ 16:49:31
URL: http://linneadofs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0