Nu har jag haft sommarlov i mer än en vecka.

Nu har jag haft sommarlov i mer än en vecka och det är skönt. Det har varit fult väder.grått och regnigt,inte precis den start på sommarlovet som jag hade velat då.vill ju ha värme ,så att man kan sola och få brun fin färg på kroppen.
snart är det midsommar och vad ska alla hitta på då? är det någon som vill festa med mig?
skulle vara jätte kul att få komma iväg på nått.
kometera detta.

Du tror att du klarar av att trycka ner mig , men jag är stark och försöker att kämpa på även fast du håller på. har du inget annar för dig än att trycka ner mig?Då borde du skaffa dig ett liv.
jag tänker fan inte bry mig i dig mera nu.

Kommentarer
Postat av: Syster Malin

vad är det för jävel som försöker trycka ner dig? Har hon/han inget bättre för sig eller? Skicka henne te mig så ska hon få se på nertryckning! ;) Älskar dig gumman! Hoppas du får sol-sommar snart! Kram

2009-06-15 @ 01:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0