30 maj 22:35

idag vaknade halv ett . Då var det det jätte fint väder ute . Så jag åt lite lunch sen så gick jag ute till värmen och så solade jag. efter ett tag så kunde jag inte sola mera för jag hade bränt mig på hela kroppen. när det var som varmast var det 43 grader varmt i solen. jag har inte bara solat idag jag har tvättat och hängt tvätt och vikt tvätt med . jag fattar mig inte på dig . jag har fan inte gjort dig något. om jag har gjort dig något kan du väll fan säga vad jag har gjort:( är så jävla trött på dig nu. har du inget annat att göra än att trycka ner på folk eller? nästa vecka på fredag är det sommarlov :) fan vad skönt det ska bli . slippa skolan :l ha det bra så länge . ni kan gärna komentera vad ni tycker jag ska skriva om:)

Kommentarer
Postat av: Tobias

tackar :D kul att höra!

2009-05-30 @ 23:57:26
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Karro

skriv mer om ditt liv vad du tycker om saker! (:

2009-05-31 @ 16:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0