31 maj 22:35

idag har det varit en ganska bra dag . dagen började med att jag inte kunde sova för det var så himla varmt inne i mitt rum.
så kunde inte somna om  Då lågg jag kvar i sängen för jag orkade inte gå upp ur sängen. klockan halv ett så gick jag upp och gjorde ordning lunch åt mig själv. det blev makaroner och köttbullar. efter att jag hade ätit gjorde jag i ordning mig . Så blev det att stöda llite innan jag åkte iväg till min bror i smedsbo. Där grillade vi kött och det var jätte gott. Sen blev det att vara med lilla olivia . hon är ju lättroad,söt är hon med. sen blev det ärr åka hem . när jag hade kommit hen gick jag direkt ut och gick och nu sitter jag här .

vad har ni själva gjort i dag ?

Kommentarer
Postat av: Tobias

Det har jag inte gjort :D haha!

2009-05-31 @ 22:47:58
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

där ser man ;)

2009-05-31 @ 22:53:51
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0